Cum sa convertesti un fisier .pdf in word .doc


Pasi de urmat

0. trebuie sa intrati pe siteul: www.pdftoword.com

1.  trebuie selectat fisierul .pdf pe care dorim sa il convertim;

2. selectarea tipului de fisier la convertire .rtf sau .doc extensii Word,

3. trebuie sa detineti o adresa de email valida pe care veti primii atasat fisierul convertit in formatul selectat de dumneavoastra la pasul al 2 lea.

(Mentionez ca dureaza circa 3 minute pana cand soseste mailul atasat.)

Bafta la convertit fisiere.

This entry was posted in Linux, Slackware, Software, Stuff, Test, Tutorial, Unix, Vista, Windows, Windows XP and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

15 Responses to Cum sa convertesti un fisier .pdf in word .doc

  1. zaharia says:

    dati-mi un raspuns daca se poae va multumesc.

  2. aura says:

    5 min si nimic…

  3. aura says:

    mda…timpul trece si doc meu nu imi mai vine pe email…oare e teapa situ asta?

  4. andere says:

    Eu acu am transformat un pdf destul de mare.Am primit mail la 1 minut dupa ce l-am incarcat.

  5. Vlad says:

    Salut! am uploadat un fisier de 1 Mb (contine circa 300 de pagini) si dupa cateva minute am primit mail. Multumesc foarte mult!

  6. cezar says:

    asteapta frate mult si bine k la 5 pagini astept d o ora si pla mail

  7. Liviu says:

    Este totul OK…eu in cateva secunde am primit actele convertite.

  8. TzuTzu says:

    il primesc in mail dar nu inteleg de ce imi da dont sent cand incerc sa il deschid :(

  9. Adrian says:

    Multumesc mult! :) Chiar mi-a fost de folos si a mers repede.

Lasă un răspuns

