Scrierea de mana a Alfabetul Roman


Scrierea de mana a Alfabetul Roman

Litere mici de mana

litere_mici_de_mana

 

 

 

 

 

Litere mari de mana

litere_mari_de_mana

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Inclusiv tutorial video despre scrierea de mana:

Educatie.inmures.ro a realizat o prima lectie de limba romana dedicata scrierii literelor alfabetului limbii romane. Pe http://educatie.inmures.ro gasesti: lectii video, fise didactice, planse de colorat, diplome si idei practice. Materialele didactice pot fi descarcate GRATUIT!

Acest articol a fost publicat în Arta, Educatie, Stuff, Tutorial și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Scrierea de mana a Alfabetul Roman

  1. Vlad spune:

    Salut. Imi plac pozele. Daca sunt ale tale sau ai drept de autor sau stii ca nu au nici un copyright, ar trebui sa le adaugi paginii

    https://en.wikipedia.org/wiki/Cursive

    deoarece modelul romanesc e diferit de toate celelalte(seamana partial cu cel rusesc).
    Ori daxa nu ai chef/timp sa le asaugi pe pagina wikipedia, le adaug eu daca imi permiti.

    • magercu spune:

      Eu unu personal nu mai adaug nimic pe Wikipedia… mi se pare o pierdere de timp aiurea… am pus chestii scanate de mine personal din ziare pe wikipedia, la care nu m-am priceput de copyrahaturi sa selectez… si bineinteles ca mi-au fost editate si sterse de nu stiu ce moderator… lucru care m-a facut sa renunt sa mai incerc sa adaug chestii pe wikipedia… este o pierdere totala de timp.

      asa ca iti recomand sa nu pui nimic pe wikipedia…

Lasă un răspuns

